Het jaar 2011 stond voor de redactie voor een belangrijk deel in het teken van een nieuwe look; een nieuw uiterlijk voor MSweb.

jaarverslagen-120606-jaarverslag2011Al werkende weg bleek deze wens meer consequenties te hebben dan gedacht. Het hield ook in dat ons Content Management Systeem geheel moest worden opgeschoond. Kortom aan de achterkant van MSweb is hard gewerkt. Maar het resultaat voor de voorkant zal pas in 2012 zichtbaar worden.

Samenwerking

De twee belangrijkste partners van MSweb zijn MS Research en de MSVN. MS Research is sinds 2002 de hoofdsponsor van MSweb.
MSweb besteedt op haar website volop aandacht aan de acties waarmee MS Research gelden werft en aan de publicaties van de onderzoeken die MS Research financiert.

De MS Vereniging Nederland is de enige erkende patiëntenvereniging in Nederland op het gebied van MS Zij zet zich in voor mensen met MS en hun betrokkenen. Van de 16.000 mensen met MS zijn er 10.000 lid van de Vereniging.

Het Jaarverslag van de stichting Vrienden MSweb 2011 in PDF